close

看完海角七號,是昨天的事。

今天,我的腦裡都是這首歌....
看過海角七號的人都知道,這首歌搭配片頭真的是超ok的...
讓我聽了真想收拾行囊直奔南台灣,投入海洋的懷抱哩~


                                                                            ~圖來自海角七號官方網站


 Don't Wanna (電影-海角七號)

詞:Freddy 原唱:范逸臣

So many time I've tired
Put in my heart and soul
Never good enough for you
I'm sick of all your lies
It's time to realize
I'm better off without you

Don't wanna be a fool and a slave
To satisfy your needs
Not wanna waste my time and my life
To settle in your dreams

Your said it's over
It's never over
Tt's time for something new
I tried so hard
To get this over
To follow something new

很多次
我全心全意的投入
你卻從不覺得足夠
我厭倦了你的欺騙
是時候領悟
沒有你我會更好

不想再像個傻子和奴隸一樣
去滿足你的要求
不想再浪費我的時間和生命
在你的夢中被你安排著

你說這已經結束
這從未結束  
是時候有新的開始
我努力的嘗試結束這一切
去追尋新的開始

arrow
arrow
    全站熱搜

    cathy1205 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()